Sluiten

Categorieën

Filters

    Algemene voorwaarden

    Onze algemene voorwaarden zijn eerlijk, direct en open. Lekker kort en duidelijk, zonder moeilijke woorden.

    1: Definitie
    We gebruiken geen moeilijke woorden. Voor ons is maar één definitie belangrijk:

    1. Jij bent onze klant
    2. We doen onze uiterste best om jou de beste shopervaring te geven


    2: Wie zijn we en hoe kan je contact met ons opnemen
    Wij zijn Progun Airsoft B.V. en onderdeel van "Monkey Group".
    Als je ons wilt spreken, kan dat op de volgende manieren:

    Bel ons: 0165 201275
    Whatsapp: Binnenkort mogelijk
    Voor b2b aanvragen: [email protected]

    Wil je ons een brief sturen:
    Ekelstraat 3
    4726AN Heerle

    Volg ons online:

    We hebben tevens een online community waar je ook je vragen over producten kunt stellen.
    - https://www.facebook.com/groups/progunners/
    1. Je kunt ons bijna altijd bellen:
      • maandag tot en met vrijdag van 10.00 tot 16.30 uur;
    2. Handige nummers:
      • Ons KvK-nummer: 24330087
      • Ons BTW-identificatienummer: NL810433941B01

     

    3: Toepasselijkheid
    Deze voorwaarden zijn van toepassing als je iets bij ons koopt of hebt gekocht. We doen ons best om deze algemene voorwaarden onder jouw aandacht te brengen. Er staat namelijk in wat we voor jou doen en wat we van je verwachten.

    4: Ons aanbod
    We vertellen je altijd eerlijk wat, wanneer en hoe je iets kunt kopen. En natuurlijk wat het kost en of je het kunt ruilen. Foutje op de productpagina? Daar mag je ons natuurlijk aan houden. Behalve dan wanneer het foutje duidelijk een blunder is en je dat van tevoren had kunnen weten.

    5. De deal die we met elkaar sluiten (Overeenkomst)

    1. We werken elke dag aan een veilige webomgeving. Kun jij met een gerust hart bij ons winkelen.
    2. Als je iets bestelt bij ons, krijg je daarvan een bevestiging per mail. Daarna houden we je steeds op de hoogte, totdat je pakketje er is. Het zijn tenslotte jouw spullen.
    3. We voegen alle informatie en gegevens die je nodig hebt bij je bestelling, maar het meeste vind je ook op onze website. Bonnetje kwijt? Geen probleem. De digitale versie kun je terugvinden in je persoonlijke account.

     

    6: Je eigen bedacht? (Herroepingsrecht)

    1. Soms is de klik er niet met jou en je nieuwe sieraad In dat geval kun je het product binnen 30 dagen na ontvangst terugsturen. Je ontvangt je betaling binnen 3 werkdagen terug.
    2. ‘Daarom’ accepteren we ook als reden.


    7: Wat we van je verwachten tijdens de bedenktijd

    Je mag het product uitpakken, even aandoen en bekijken zoals je in een winkel ook zou doen.
    Ben je er toch niet happy mee kun je het gewoon terugsturen. Doe echter niets met het product waardoor we het product niet meer kunnen gebruiken of verkopen. Dat kan tot een waarde vermindering zorgen. Doe je dat wel krijg je maar 75% van je aankoopbedrag terug.

    8: Wat kan je van ons verwachten als je een product terugstuurt?

    1. we sturen je een bevestiging van je aanvraag;
    2. we sturen je een nieuw product of je ontvangt je betaling binnen 3 tot 15 werkdagen terug doch max 14 dagen.

    9: Wie betaald de verzendkosten voor retour?
    Als jij je zelf vergist hebt dan zijn deze kosten voor je zelf, is er een foutje langs onze kant dan betalen wij de verzendkosten. (Wacht hiervoor op de aparte e-mail na retour aanmelding met verzendlabel)

    10: Wat kun je niet retourneren
    Sommige producten kun je helaas niet terugsturen:
    1. Ingewisselde of ingevulde vouchers of tegoedbonnen.
    2. Producten die speciaal voor jou zijn gemaakt (Maatwerk)
    3. Geopende BB of Gasflessen
    4. Producten die je ingebouwd hebt en uiteindelijk niet naar je zin zijn (zoals airsoft veren of andere gearbox onderdelen)

    11: Heldere prijzen

    1. Daar zijn we altijd eerlijk over, zodat je niet voor verrassingen komt te staan. (Zie ook art. 4)
    2. De prijzen in onze winkels en op onze website zijn hetzelfde. Wel zo makkelijk.
    3. Alle prijzen zijn inclusief btw.
    4. Verzendkosten zijn er niet als je meer als 75 euro besteld, anders is het 5 euro verzendkosten
    5. Retour verzendkosten zijn voor je zelf, behalve als het om een fout van ons gaat.


    12: Onze beloftes en garanties

    1. We doen wat we beloven. En we zijn altijd eerlijk tegen je. (Zie ook art. 4)
    2. Jij hebt recht op een goed product. Punt. Is er toch iets mee aan de hand? Dan lossen we dit natuurlijk voor je op. Alles volgens het boekje (de wet) maar waar we kunnen rennen we nog net iets harder voor je zodat je snel kan pronken met je Elanzo Sieraad.


    13: Bezorgen en uitvoeren van je bestelling

    1. We doen er alles aan om je zo snel als mogelijk van dienst te zijn
    2. Als je voor 15:00 een bestelling plaatst verzenden wij dezelfde dag nog met uitzondering in het weekend.
    3. In principe geldt: als je het op onze website kunt bestellen, hebben we het op voorraad. Kunnen we het toch niet leveren? Dan krijg je je geld terug, of bieden we je een goed alternatief aan.
    4. Als jouw bestelling beschadigd wordt of kwijtraakt voordat het bij jou is, is dat onze schuld. We gaan het dan ook zo snel mogelijk voor je oplossen.

    14: Betalen van je bestelling

    1. Als wij je vragen een bedrag vooruit te betalen, maken we direct nadat we het bedrag hebben ontvangen je bestelling in orde.

     

    15: Heb je een klacht?

    1. Heb je een klacht? Dan gaan hier alle noodbellen af en gaan we direct voor je aan de slag.
    2. Laat het ons snel weten als je een klacht hebt en omschrijf je probleem zo duidelijk mogelijk. Dan kunnen we je het beste helpen.
    3. Je krijgt uiterlijk binnen 2 werkdagen antwoord van ons. We helpen je meteen, of je hoort hoeveel tijd we nodig hebben om het recht te zetten.


    16: Geschillen

    Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected] Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om het geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

    Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.


    17: Webwinkelkeur

    1. We zijn aangesloten bij de Webwinkelkeur merk, tevens maken we van dit platform gebruik om reviews te verzamelen. Het kan dus zijn dat je een e-mail ontvangt om een review achter te laten.


    18: Zo dat waren onze voorwaarden, lekker makkelijk toch

    Dit waren ze dan. Onze algemene voorwaarden. Als we in de toekomst iets gaan veranderen aan deze voorwaarden, vind je dat terug op onze website. We zorgen er sowieso voor dat veranderingen niet nadelig zijn voor jou.

    Vergelijk 0

    Voeg nog een product toe (max. 5)

    Start vergelijking

    Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »