Sluiten

Categorieën

Filters

    Verzenden & retourneren

    Wij verzenden je bestelling snel!
    Op werkdagen als je voor 15:00 besteld verzenden we dezelfde dag nog je bestelling en heb je deze doorgaans de volgende werkdag al binnen. In sommige gevallen kan het een dag langer duren.

    Wij trachten je bestelling altijd in een brievenbus doos te verzenden waardoor je niets speciaal thuis hoeft te zijn. Indien dat wel het geval is zullen we je dat van te voren melden bij het product.

    Track Trace
    Al onze bestellingen die worden verzonden krijgen een unieke track trace code, deze ontvangt u in de bestelverzending bevestiging e-mail.

    Wij zetten PostNL aan het werk voor je
    Al onze bestellingen verzenden we met PostNL of als niet anders kan DPD. In sommige gevallen kunnen we hierin afwijken als een vaste bezorgdienst storing heeft.

    Wat is jullie retourtermijn?
    Wij geven je 30 dagen om je bestelling te bekijken of het wat voor je is.
    Indien je een product terug wilt sturen kan dat via je Progun persoonlijke account onder kopje retouren.
    Na aanmelding heb je 14 dagen de tijd om het product terug te sturen.

    Wie betaald de verzendkosten van retour?
    Je kan bij ons gratis retourneren, stuur een email naar de klantenservice met dat je graag een retourbon wenst. Je ontvang dan een retourlabel waardoor je de producten kosteloos via een PostNL punt kunt retourneren.

    Let op: Indien je dit niet doet zijn de kosten voor je zelf! Wij betalen achteraf geen retourkosten terug.
    Wat mag ik niet retourneren?
    Allereerst verwachten we van je dat je een product bekijkt en beoordeeld zoals je ook in een winkel zou doen. Een scope mag mag je even passen, maar veren mag je niet testen en terugsturen omwille de beschadigingen die ontstaan.
    Ook de verpakking dient zo goed als mogelijk correct te worden geopend zodat als je wilt retourneren dat we een ongebruikt origineel product terug ontvangen van je.

    Daarbuiten zijn er nog enkele uitzonderingen die volledig uitgesloten zijn van retour.

    • Op maat gemaakte producten
    • Gebruikte waardebonnen / cadeaubonnen
    • BB Flessen of zakken waarvan de verzegeling af is
    • Gasflessen waarvan de verzegeling af is
    • Producten met een houdbaarheidsdatum

     

    Krijg ik mijn geld altijd terug van een retour?
    Wij betalen je geld terug van je bestelling inclusief de verzendkosten naar jou adres. Indien er een waardevermindering is door bijvoorbeeld een beschadiging dan halen wij 25% van de product waarde eraf.

    Hoe snel betalen jullie mijn geld terug?
    Wij betalen na ontvangst en verwerken van je retour terug gemiddeld binnen 3 tot 5 werkdagen doch 14 dagen maximaal. U ontvangt het geld terug met de betaalwijze hoe u heeft betaald.

    Hoe moet ik een product terug sturen?
    - Allereerst maak je eenvoudig een retour aan via je persoonlijke account of retourformulier wat bij de bestelling zit in je ontvangen doos.
    - Stuur het product terug in een stevige verpakking, inclusief alles wat u van ons ontvangen heeft

    Moet ik een reden opgeven voor retour?
    Nee hoor, daarom is ook een reden.

    Kan ik een product ook omruilen?
    Nee je kan een product niet omruilen voor een ander product. Wij storten altijd het betaalde geld terug van het product wat je terugstuurt. Je kan in de tussentijd wel het gewenste product bestellen wat je wel wilt. Zo heb je sneller het gewenste product in huis.

    Heb je nog meer vragen over het verzenden of retourneren van je product?
    Neem contact op met onze klantenservice via [email protected] of bel tijdens openingsuren naar 0165-201275

    Vergelijk 0

    Voeg nog een product toe (max. 5)

    Start vergelijking

    Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »